Polskie Stowarzyszenie Promocji Oświatowych OPP
  • Społeczna Szkoła Podstawowa nr 13 z Oddziałami Dwujęzycznymi
  • Gimnazjum Niepubliczne nr 12 z Oddziałami Dwujęzycznymi
  • Liceum Ogólnokształcące Niepubliczne nr 43

Koła artystyczne

Świat składa się z indywidualności. Dzięki tej mnogości uzdolnień i zamiłowań życie jest ciekawsze a obcowanie z ludźmi bardziej interesujące. W każdym z nas tkwią ukryte czasem talenty i zdolności, warto spróbować je wydobyć a sami będziemy zaskoczeni jakie mamy możliwości. Teraz pozostaje tylko je pielęgnować i rozwijać. Zapraszamy do udziału w kołach zainteresowań, gdzie z pewnością każdy uczeń znajdzie w sobie to ważne "coś".

Grafik zajęć pozalekcyjnych klas 1 -3

Grafik zajęć pozalekcyjnych klas 4 -6

Zajęcia taneczne Street dance ( kl. 1 – 4) – Michał Plewniak

Celem zajęć tanecznych oraz KADRY TANECZNEJ jest zachęcanie dzieci do aktywnego wypoczynku, rozwijanie ich zainteresowań oraz rozbudzanie wrażliwości estetycznej poprzez kontakt z różnymi formami tańca i sztuką taneczną. Kierujemy się zasadą „Per aspera ad astra", czyli „Przez trudy do gwiazd"-  ciężka praca, systematyczność, dyscyplina i kreatywność  to gwarancja sukcesów i świetnej zabawy...

Zabawy ze sztuką ( kl. 4 - 5 ) - Marta Tymowska - Wicha

W czasie zajęć odbywamy podróże w czasie i przestrzeni. Malujemy zarówno na ścianach prehistorycznych jaskiń jak i na sztalugach w Paryżu nad Sekwaną. Poznajemy osobiście sławnych artystów i sami się nimi stajemy.

Zabawy z designem ( kl. 4 - 5) - Marta Tymowska - Wicha

W czasie naszych zabaw projektujemy i wykonujemy samodzielnie różne konstrukcje i mechanizmy. Pracujemy w zespołach. Niestraszne nam burze mózgów. 

Zrób to sam (kl. 3) – Maria Błaszczakiewicz

Uczniowie klas trzecich będą na nim doskonalić swoje uzdolnienia manualne. Będą więc: wycinać, kleić, lepić, szyć, a także ćwiczyć swoją cierpliwość i dokładność. Samodzielnie wykonana praca z pewnością sprawi dzieciom wiele radości.

„Plastyczne inspiracje” (kl. 2) – Monika Szymańska

Na zajęciach plastycznych drugoklasiści będą kreatywnie spędzać czas. Wykorzystamy różne materiały
do tworzenia małych dzieł sztuki. To będzie miła chwila wytchnienia od szkolnych zadań. 

Drama  (kl. 3) -  Ewa Walawender-Plewniak

Drama to metoda w nauczaniu i wychowaniu, która odwołuje się do spontanicznej i właściwej wiekowi ekspresji człowieka. Zajęcia są skierowane do uczniów klas trzecich. Kreujemy rzeczywistość przy użyciu różnych technik dramy i improwizacji własnej. Umowna fikcja, wprowadzona na zajęciach, pozwala na rozbudzanie własnych możliwości. Dzięki tej metodzie dzieci uczą się o sobie, o innych, szukają własnych rozwiązań i różnych form ekspresji. 

Koło teatralne (kl. 4 – 6) – Karolina Korenik – Jarka, Anna Fałdowska

To zajęcia, które rozwijają wyobraźnię i twórcze myślenie. Kształtują poczucie wspólnej odpowiedzialności. Przez naukę tekstów dzieci doskonalą pamięć i koncentrację uwagi. Rozwijają umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych. Uczestnicy zajęć będą doskonalić techniki głośnego czytania i recytacji tekstów. Zaprezentują się przed publicznością szkolną.

Marchentheater (kl. 4 – 6) – Anna Kazimierska – Woźniak

Język niemiecki to nie tylko ważne narzędzie komunikacji, ale też język sztuki. Może warto się go uczyć, bawiąc się w teatr. Na spotkaniach naszego bajkowego teatru będziemy przygotowywać interpretacje bajek w języku niemieckim.

"Pleciugi" ( kl. 1-6) - Marta Andziak

Samodzielne wykonywanie biżuterii tak naprawdę nie jest niczym trudnym, ale wymaga odrobiny czasu i cierpliwości. Podczas zajęć poznamy podstawowe techniki robienia kolczyków, bransoletek i naszyjników oraz nauczymy się jak je naprawiać. Poznamy  sposoby, dzięki którym nauczymy się w prosty sposób wykonywać oryginalną biżuterię. Sznurki, filc i koraliki. To naprawdę proste!
A kiedy znudzi nam się biżuteria, zrobimy coś innego…

„Warkocze i plecionki” ( kl. 1 – 6) – Izabela Podyma

Na zajęciach stworzymy swoje ulubione fryzury z warkoczy i nauczymy się, jak zrobić to samodzielnie. Kto wie, może kiedyś ktoś zostanie stylistą fryzur?

Chór szkolny (kl. 1 – 6) – Patryk Rogoziński

Podczas zajęć pracujemy nad repertuarem wykorzystywanym do okolicznościowych imprez szkolnych oraz nad dziełami muzyki poważnej i rozrywkowej. Nauczymy się podstaw teorii muzyki, będziemy śpiewać, poznamy instrumenty muzyczne.